Thursday, June 21, 2007

دكتر استيگمان در دشمن مردم نوشته ي ايبسن بزرگ مي گه: البته من مسيح نيستم كه ببخشم...
اهه ... من اين جا مي خوام كيفرخواست مطرح كنم. نقلي كه از ايبسن اوردم براي اين نيست كه بگم كساني رو كه عليه شون اعلام جرم مي كنم قصد ندارم ببخشم. اصلا و ابدا. منظورم چيز ديگه ايه. منظورم اينه كه نه من مسيح م و نه هيچ كس ديگه و زياد هم نمي خواد ايده الي برخورد كنيم. نمي خوام بگم اي مردم فلان بن فلان از مريم مجدليه دفاع كنيد. ولي مي خوام بگم حداقل سنگسارش رو توجيه نكنيد. اگر كرديد جنايتكاريد. ان هم به جنايتي بي شرمانه و تهوع اور.
گفتم سنگسار. موضوع مورد من درست همين سنگساره. چند وقت پيش سنگسار دختري روي موبايل ها دست به دست چرخيد كه از فرقه ي يزيدي ها بود و قصد داشت با پسري مسلمان ازدواج كند و مردم شهرش و خانواده اش او را سنگسار كردند. يك همكار مسلماني دارم كه حج هم رفته است. وقتي اين صحنه ها را نشان ش دادم سرش گيج رفت و تف به زمين انداخت و گفت تف بر اين دين كه اين جور بر مردم مي كند. ناگفته پيداست كه او فكر مي كرد اين ها مسلمان هستند (ببينيد سابقه ي كثيف مسلمان ها كه هر جا از اين چيزها مي شود همه فكر مي كنند كار مسلمان هاست حتا اين تك مورد استثنايي كه كار اونا نبوده). بله او يك چنين چيزي گفت و كمي بعد كه ارام تر شد گفت اين ها به اسلام ربطي ندارد و اصلا قران نگفته سنگسار كنيد و اين ها را اخوندها از خودشان در اورده اند! البته چيزي كه او نمي خواست بپذيره اين بود كه قران صريحا حكم سنگسار رو لازم الجرا اعلام كرده و اينو ديگه هيچ كاري ش هم نمي شه كرد. البته دوست ما نمي دونست سنگسار نسبت به اون چيزي كه در فيلم ديده بود به مراتب بدتره و اون دختر خيلي شانس اورده بود كه سنگسار به شيوه ي اسلامي نشد!
و حالا من مي خوام كيفرخواست خودم رو مطرح بكنم. مسلمان هايي كه سنگسار نديدن از اين كيفرخواست مستثنا هستن. بيشتر اونا وقتي اين صحنه ها رو ببينن (بله همين صحنه هايي كه خداي كس كش رحمان و رحيم دستورش رو داده) به روي زمين تف مي ندازن همون طوري كه همكار ما اين كارو كرد. اما يك سري هستن كه از اسلام عزيز شون دفاع مي كنن به هزاران شيوه و يكي اين كه اصلا اين اسلامي نيست! من كيفرخواست خودم رو عليه اين ها مطرح مي كنم.
همه ي شما مسلمان هاي نوگراي ديني جنايت كاريد. فردا دو نفر سنگسار مي شوند. اگر سنگسار بشوند جنايت كاريد و اگر نشوند تنها از ترس افكار عمومي جهاني حكم اسلام متوقف شده و باز هم شما جنايت كاريد. شما مي خواهيد از اسلام دفاع كنيد و حاضر نيستيد حتا در زبان جنايت را صريحا محكوم كنيد. حاضر نيستيد بگوييد اين حكم خداوند اين ايه فلان و بلان قران و اين سنت محمد بن عبدالله كه بارها و بارها اجرا شده جنايت است ان هم جنايتي غير قابل وصف. پس شما جنايت كاريد. تو آشغال بي سواد! تو جنايت كاري. تو بي شرف مادر قحبه! تو جنايت كاري. حالا برويد كس هاي تان را بگوييد. و من بين مردم و دشمن مردم طرف دار دشمن مردم هستم.

No comments: